torek, 17. april 2012

Adigraf

je prav čudovita zadeva. Priznam, da nisem prej vedela zanj, dokler ni zadnjič Urška na svojem blogu predstavila svoj žig izdelan iz adigrafa. Pa sem šla brskat in šnjohlat po netu in prvi rezultat je tu. Všeč mi je, ker je vsa zadeva podobno osnovnošolskemu ustvarjanju (uf, kje je že to), ko smo iz linoleja s špicami iz dežnika izrezovali slike. Hecno, a zabavno.......


Za barvanje sem uporabila  kar distress blazinice, rožica pa je izdelana iz filca, povoja in perlic. Nič posebnega pa vendar zanimiva, še najbolj fajn občutek pa je, ker je čisto "moja".




Jutri vam pokažem še eno....:):)

2 komentarja:

  1. Čudovite barve in rožica je super kjut! tudi jaz imam nekaj takih štampiljk, sam problem rata če si perfekcionist in želiš, da je vse simetrično, lol! :)lp

    OdgovoriIzbriši