ponedeljek, 09. april 2012

Črna in rdeča

... močna kombinacija, ki ne prenese kaj dosti drugih barv, razen bele. Se vam tudi tako zdi? Zato je izziv v Craftalnici še toliko bolj vznemirljiv....:):)


Pripravila sem tole majhno čestitko, velikosti 10 x 10 cm, kdo jo bo prejel pa nimam pojma. Se mi zdi, da se bo kar nekaj časa valjal v škatli "na zalogo". Nič hudega, tudi takšne morajo biti.....



Bodite lepo in dober začetek malce krajšega delovnega tedna.

7 komentarjev:

  1. Luštna je in lepo si zadovoljila zahteve v Craft-alnici :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam z Andrejo. Lepo ti je uspelo izdelati čestitko v rdeče črni kombinaciji.. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa je, nič ne de, če bo nekaj časa v škatli. Ob pravi priložnoti bo zasijala in našla primernega naslovnika.
    Lp; Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si jo sestavila.
    Barve so res močne, ustrezajo živahnemu temperamentu .... (v mislih sem imela plesalke flamenka) :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo. Tudi sama sem imela kar nekaj težav s tole rdečo-črno kombinacijo za Craft-alnico :-)

    p.s. Mimogrede, kje si dobila/nabavila tole stojalce za voščilnico? Jaz namreč že nekaj časa iščem kaj podobnega :-)

    Lp, Katarina

    OdgovoriIzbriši
  6. Da to je res močna barvna kombinacija... tudi zame je precejšen izziv, ki pa še čaka na rešitev v moji glavi=) Tebi je pa super uspelo... Želim ti lep konec tedna...pappa

    OdgovoriIzbriši
  7. se pa zelo strinjam,da so barve močne in ne marajo drugih ob sebi. rdeča definitivno ni moja barva, a tale kombinacija mi je vseeno všeč.ta voščilnica mi deluje enostavna,a hkrati dodelana.

    OdgovoriIzbriši