nedelja, 15. april 2012

Potepinska

Počasi, a neizogibno, prihaja boljše, lepše vreme. Toplota, sonce in svežina, ki vabita ven, na plano, na potepanja, vandranja, potovanja......
V tem duhu tudi današnja voščilnica, ki je moško obarvana.


 Ozadje je narejeno z distress blazinicmi; odtis blazinic na foliji, pošrpicano z razpršilko, papir namočen v to packarijo in nazadnje sušeno s podganco. Potem pa veliko štemplanja in rezultat je tu...:):)


8 komentarjev:

  1. Tale pa res kar vabi, da se greš potepat. super si jo poštempljala, izgleda kot kakšna od mixed slikic. Mogoče pa bi morala poskusit delat mixed slike? Verjamem, da bi ti šlo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kombinacija je prekrasna. Lepe barve in zanimiva postavitev štampiljk .... super ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja, hvala, da tako misliš, ampak o mixed tehniki nimam pojma, bi jo pa rada vsekakor vsaj malo povohala. Imaš kakšno idejo, kje bi lahko kaj podobnega videla?

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena, sama sem na začetku pogledala kar nekaj blogov, video posnetkov, priporočenih strani, ki mi sploh niso bile všeč.. nekje enostavno moraš začet gledat in potem iskat tisto, kar te potegne. Meni npr. dolgo niso bili jasni art journali.. zdaj pa me kar potegne :) ampak še vedno na moj način.
    Tak bolj messy način slik lahko vidiš na video posnetkih na tem blogu: http://christytomlinson.typepad.com/
    Art dnevnike pa v videu pokaže tale: http://studiojanine.net/
    ti pa ne ostane dosti drugega, kot da začneš klikat po linkih, blogih, iščeš, kar ti je všeč. Meni je super, da lahko uporabljam iste materiale oz. pripomočke kot za čestitkanje in drugo papirčkanje. Le barve sem morala kupit, pa še tu lahko začneš s poceni krafti barvami. Tako da začetek ni nujno drag :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja tale tehnika z distressi je tudi meni zelo ljuba in nikoli zares ne veš kaj bo ven prišlo dokler ne končaš... Voščilnica je pa enkratna... Lep preostanek nedelje ti želim...pappa

    OdgovoriIzbriši
  7. Sonja, hvala, čudovita si. Bom začela brskat, da se malo "razsvetlim"...., mogoče bom pa res poskusila...:):)

    OdgovoriIzbriši