torek, 22. maj 2012

Brzinska


Za tole "fusbalersko" sem imela časa točno eno uro. Mlajša hči, se kot ponavadi, večino stvari spomni v zadnji minuti in tako je bilo tudi tokrat. "Sošolec, ki je navdušen nogometaš ima jutri rojstni dan. Imaš kaj časa za eno?"  In tako sem  na brzino naredila letečo žogo...:):)


Tokrat sem uporabila "ta moderne" trakce in kupljeno žogo (nalepko), ostalo pa sem naredila sama.


Žoga se prav lepo svetlika, ampak če jo nosijo angelska krila, se lahko! Mar ne?

4 komentarji:

  1. Fantastično ti je uspela takole na hitro!
    Všečna :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super leteča žoga na čudoviti voščilnici. Tako na brzino se ponavadi vedno lepo konča :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ja poznam zadeve od danes na ju3 :)
    ampak super ti je uspelo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz ponavadi lovim zadnje minute. Čudovito ti je uspelo!

    OdgovoriIzbriši