torek, 29. maj 2012

Črn metulj

Raje manj kot več? Kaj pa vem. Včasih me prime, da bi zelo zelo obogatila čestitko, včasih bi jo zelo poenostavila. Odvisno od navdiha, volje, energije,..... Tokrat je na njej manj kot ponavadi, pa se mi zdi, da vseeno dovolj. In ker je tokratni izziv Craftalnice  Manj je več, jo prijavljam tudi tja.



Osrednji kvadrat je senčen z distressi, požigosan z rožicami na katere sem dodala črnega metulja. Osnova čestitke je Eko karton.




4 komentarji:

  1. Čisto dovolj všečna je in tale dizajnerski papir prav paše nanjo! Lepo si jo skombinirala :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč so mi nesimetrično razporejeni izrezi in lepo izdelan osrednji motiv. Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. zalo zanimiva kombinacija barv in postavitve....mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši