nedelja, 06. maj 2012

Našpricana

Uživala sem v packanju, bolje špricanju barve. Pri tem sem se spomnila na osnovno šole, kjer smo pri likovnem pouku pogosto uporabljali različne tehnike ustvarjanja. In pri izdelavi te čestitke sem se počutila kot petošolka.


Izsekane metuljčke sem rahlo prilepila na osnovo, vzela vodene barvice in staro zobno ščetko ter z veseljem frcala barvo po papirju in na koncu čopič namočila še v rdečo barvo ter z njo še malo pokapala. nazadnje sem dodala še dva rdeča metulja in napis vse najboljše, ki sem ga pred časom dobila pri Janji , dodala rdeč trak in vse skupaj prilepila s 3D blazinicami.



8 komentarjev:

  1. Čudovita je in h takemu packanju bi se lahko večkrat spravili, kajne :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta mi je zelo všeč. Super ti je uspela. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, čudovita je in tudi mene je vrnila v "tiste" čase.
    Prijazen pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna čestitka! Neverjetno, malo packanja, pa takšna lepa vočšilnica kot končen izdelek.. :). Res pa je, da moraš vedeti, kako packaš :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je in nekaj posebnega!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. iiiii, packanje :)))))))))))) dobila si super rezultat, zgleda kot kak hudo fensi papir. res lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa...in prav ta nafrcana barva, da čestitki ves svoj čar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj punce hvala za vaše komentarje in me veseli, da se vam packanje dopade...:):)

    OdgovoriIzbriši