sobota, 23. junij 2012

Ljubezen do petja

Ljubezen do glasbe,  solo ali zborovskega petja, ....... še bolje bi opisala odnos do tega z reklom: "Pavarotti je car, takšnega ne bo več." Takšen odnos do petja ima prijatelj, ki mu je namenjena čestitka.



Za osnovo sem uporabila  eko karton. Srce je iz listov stare knjige, senčeno in potiskano z distressi, napolnjeno s polnilom za blazine in zašito. Dodala sem še "eko" in črne note, ki se dotikajo srca.


Ker sem imela v mislih tudi Pavarottija, ki je res prava zvezda, sem dodala še zvezdo, ki je v celoti večkrat embosirana s prahom.


Na koncu sem dodala še vrvico in gumbke. Meni je všeč, kljub temu, da je precej "polna". Kaj pa vam?

6 komentarjev:

  1. Vau, fantastično izgleda in ravno prav vsega si dodala! Note izgledajo super :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako kot je Andreja L. rekla, ravno prav je vsega in barvna kombinacija mi je zelo všeč! Super kako se za vsakega obdarjenca posebaj potrudiš!

    OdgovoriIzbriši
  3. Če bi znala bi ob njej kar žvižgala :)) tako je dobra. Krasna postavitev in izbira dodatkov. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kako je lepaaaa... Se mi pozna, da so otroci na počitnicah in da ne blogam kaj dosti... :). KRASNO!

    OdgovoriIzbriši