sreda, 06. junij 2012

Navdih s tujega travnika


Včasih zmanjka navdiha, ideje, zamisli , ampak roke in prsti pa bi. In hvalabogu obstaja striček google, ki je vsemogočen. Tako sem tule http://stampingmathilda.blogspot.com/2012/05/darkroom-door-wings.html našla čestitko, ki mi je strašansko všeč, poleg tega pa se mi zdi enostavna za izdelavo. In sem poskusila narediti nekaj podobnega.


Kako se vam zdi? Jaz kar godem od zadovoljstva. Meni je všeč in prav gotovo bo nastala še kakšna podobna.


Ne vidi se najbolje, vendar je kačji pastir odtisnjen na podlago, potem pa še izrezan in prilepljen s 3D blazinicami.

6 komentarjev:

  1. Čudovito ti je uspela!!!
    Jaz jo spremljam že dolgo časa in mi je njeno delo zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa... Zdi se kot, da sta pastirčka prava in počivata na krasnem ozadju. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je zelo všečna. Drugače ima pa tale teta Matilda :) kar nekaj idej, ki so za ukrast!

    OdgovoriIzbriši
  4. oh kako dobro poznam ta občutek ko te zapusti ustvarjalna muza prsti pa vseno srbijo....imam na mizi menda že 14 dni na pol narejeno voščilnico :(
    tale je tebi super uspela

    OdgovoriIzbriši