četrtek, 12. julij 2012

Ostanki ostankov

Od vsega tega silnega "albumčkanja" ostane kar nekaj ostankov in od ostankov ostanki. Seveda je škoda zavreči še tako majhen košček, saj bo že enkrat prav prišel in v takšnem dušnem razpoloženju sem naredila tole voščilnico.


Lahko bi se reklo "kar nekaj". Papirček tu, papirček tam, malo po dolgem in malo po čez, pa je.
Nazadnje dodana še mala  naluknjana zvezdica z gumbkom in konec. Primerna za vse mladosti in starosti, za žalostne in vesele, za suhe in debele....:):) Pa da bi vam rožice cvetele......



Joj, kaj pa je danes z mano? Nekaj se mi rima, verjetno zato, ker vse štima!

7 komentarjev:

  1. Prav nasmejala si me :)). Meni je zelo luštna in primena res za vse. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. :))))....prav izžarevaš dobro voljo s to objavo...in čestitka je tudi taka...vse štima. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lahko je kar nekaj, ampak ni, ker je zelo lepa in zanimiva na svoj način :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. s temile koščki smo res ene hrčkice se mi zdi. jaz tud vse šparam :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene je tokratna objava spravila v smeh:)) Bravo, da si uspela porabiti te trakove, tudi jaz vse šparam in šparam...LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Helena, tale voščilnica mi je krasna! Všeč mi je kako si porabila papirčke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Štima, štima, tudi čestitka zelo štima! Barve, dizajn,...vse gre skupaj! Imam celo goro takih ostankov, če kaj potrebuješ :)

    OdgovoriIzbriši