petek, 27. julij 2012

Pisana eksplozija

Tole je še zadnja objava pred dopustom. Škatlica s tremi tagci.... za meni zelo zelo ljubo osebo, ki jo zadnje čase pestijo kar hude zdravstvene težave. Vsa zadevica je eksplozija pisanih barv in detajlov in je namenjena samo kot majhna pozornost ter želja, da bo čim prej spet vse tako, kot mora biti. Zato je v prvem žepku tagca dodana čajna vrečka v smislu: "Čim prej se pozdravi"....... Za tako polno in barvito kombinacijo sem se odločila, ker gre za izredno dobrovoljno osebo, radoživo in prekipevajočo s pozitivno energijo.

Škatlica





 Tagec s čajem



Tagca z malim tagcem v žepku







In še skupinska



Tako, za dober teden bo na mojem blogu "mrk". Če mi bodo vse zvezde naklonjene skočim danes še na Artish, potem pa žvis na morje!!

7 komentarjev:

  1. Tvoji tagci, so super..res živahni in upam da bo prijateljici vsaj malo lažje! Uživaj na dopustu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa pozornost...Tagci so krasni.... Uživaj na dopustu. ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. O, veliko vsega, in vse tako paše skupaj, super si vse sestavila!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. zanimive kombinacije oblik in barv

    OdgovoriIzbriši
  5. Teli tagci s čajnimi vrečkami so čudoviti! Prejemnica je bila gotovo navdušena!

    Pozdravček,
    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj kako mi je všeč, ko vidim tako lepo polne umetnije. Jaz se takšenga pristopa težko lotim, a zelo cenim, ko ima kdo ravno pravšnjo mero.

    OdgovoriIzbriši