torek, 17. julij 2012

Reciklirana groza

Poletje je tu v polnem zamahu, jaz pa še kar doma...... Morje bo čez 14 dni, a na žalost le za kratek čas. Pa saj je zadosti. raje bi spet bi napokala "prasico" z vso kramo (potovalna vreča) in šla na avion v daljne tuje kraje. Ja, spet bi šla v Mongolijo ali pa kakšno drugo divjino, kjer skoraj ne srečaš nikogar, bivaš in spiš v naravi pod šotorom in moraš biti precej iznajdljiv ter potrpežljiv, da vse dobro spelješ.

V Craftalnici je tokratna tema poletje. S poletjem so povezana tudi potovanja, zato mislim, da bo tale čestitka čisto primerna.



Se spomnite tele groze (sončni zahod), ko se je vse sfižilo. Dolgo je ležala v predalu, ampak mi jo je bilo škoda zavreči. Danes sem jo potegnila na plano, razrezala, poštempljala in delno embosirala, nalepila na črno podlago in tu je v povsem novi preobleki. Joj, kako sem zadnje čase šparovna....




6 komentarjev:

  1. Wow, zelo dobro si reciklirala tvojo sliko. Všeč so mi barve in postavitev. Zgleda kot da si povlekla film iz fotoaparata. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je kot film in to z zelo lepimi posnetki. Čudovito si reciklirala grozo :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so mi všeč barve, ki si jih uporabila in skombinirala na tej voščilnice... prav tako pa celotna preprosta postavitev... Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja prav lepo - le kam bi šla na potovanje???

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ super reciklaža ♥ ♥ ♥ zelo všečno

    OdgovoriIzbriši
  6. Še dobro, da si šparovna, krasno si uporabila "grozo". Lepo se imej na morju in kamorkoli boš še šla.

    OdgovoriIzbriši