torek, 24. julij 2012

Tuje perje

Tale prijetna in nežna je nastala te dni. Ni nič posebnega in lahko bi rekla, da ni moja. Osnovo, rumeni okvirček in izsek vejice mi je kot nagradico poslala Janja. Jaz sem jo samo zložila in dodala rožico. Ja, kitim se s tujim perjem, ampak povem čigavim...:):)




Bodite lepo in uživajte v soncu, ki spet toplo greje.......

6 komentarjev:

  1. super si dodala svojo piko na i ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo sestavila skupaj :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. :)) krasno rožo si izbrala in sestavila zelo všečno voščilnico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau krasna je!!! Všeč mi je tale rožica in kmbinacija barv. Tudi če ti je nekdo drug podaril materjal, še vedno si sama morala sestavit voščilnico skupaj in to šteje. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena, zelo je lepa... Celotna postavitev vsega na voščinici je krasna in lepo si to skominirala z rožico kot glavnim 'focus point' (no, sedaj še primernih slovenskih zrazov ne najdem)...:). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Helena, prečudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši