nedelja, 19. avgust 2012

Velik odtis ali kaj bi z njim

Po dolgem času ....... Nikakor in nikakor mi ne gre; rada bi pa ne gre, ni prave motivacije. Pa se moram malo spraviti v red, ker se bliža september, najbolj nori mesec kar se tiče rojstnih dni, za nameček pa je letos vmes tudi kakšna pošteno okrogla.
 Odtisek sem imela že dolgo pobarvan, ker pa je precej velik nisem in nisem vedela kam z njim. Ni mi všeč, da en odtis zapolni celo čestitko, zato sem naredila malo večjo čestitko z dodatnim pregibom.




Notranjost še ni dodelana, ampak sem trenutno v fazi, da bo morala še malo počakati na boljše čase.






6 komentarjev:

  1. Poznam taka obdobja, ko ni nikjer nobene inspiracije...na srečo pa pridejo tudi taka, ko jo je preveč in spet ne vem kje bi začela... :))
    Meni je tvoja čestitka všeč. Tale dodatni pregib jo naredi drugačno. Prav lepa je. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo te razumem. Enako obdobje preživljam. Tudi velikih odtisov ne maram in imam vedno težave. Tebi je uspelo lepo rešiti vse. Voščilnica je zelo luštna. Dodatni zavihek je odlična rešitev, ki voščilnico poživi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se zdi prav fajn Helena... lepo pobarvan odtis, lepe kombinacije barv, dodaten pregib...saj štima!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, včasih pride takšno obdobje, ko ne gre in ne gre. Vidim, da ti je zdaj že steklo in bo za naprej lažje.
    Enkratna je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si pobarvala štampiljko La-La Land...in super si jo uporabila na voščilnici. Zelo lepo si tudi uskladila barve..,potem pa še dodaten pregib... :). Všeč mi je! Lp

    OdgovoriIzbriši