petek, 14. september 2012

Pol od 100


Ja, poseben dan za prejemnika, saj je izpolnil polovico od 100. Čeprav je prva stran z rožami, sem za protiutež dodala nekaj črt. Črtast papir sem naredila sama z "vaši" lepilnim trakom. Sicer ravne črte sem lepila po diagonali. No, malo je tudi prskanja z zobno ščetko in malo barvanja z distressi.

Notranjost je malce drugačna - več striženja in lepljenja. Desna stran je prekrita zaradi napisane želje slavljencu. Rdeča nit celotne čestitke so naprskani detajli in rdeča pika. Ker so barve bolj monotone, jih pika prav lepo poživi, ima pa tudi čisto poseben pomen. Prejemnik že ve....
V kuverti se skriva darilni bon.







Ker je pol od 100 vsekakor številka ob kateri se izreče Vse najboljše, jo prijavljam tudi v izziv na Craftalnici.

8 komentarjev:

  1. Lepo si jo naredila in všeč mi je ta drugačnost prve strani in notranjosti. Kljub vsemu zelo paše skupaj :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. zanimivo, se strinjam s komentarjem Andreje :) pa vse je tako natačno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je, se vidi da je vloženega veliko truda! Tale "vaši" trak izgleda kar priročen, morda je čas da si omislim kakšenga..lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Veliko truda in časa si vložila v izdelavo te voščilnice in verjamem, da si z njo zelo razveselila slavljenca... Zelo lepo...

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je, nekaj čisto posebnega in ne videnega . všeč mi je poprskan del in umirjeni barvni toni. Kompletna izvedba mi je všeč in ker je za Abrahamovca je seveda na mestu, da je med prijavljenimi za izziv.
    Pozdzravček od Lili.

    OdgovoriIzbriši
  6. Rdeča pika voščilnici izredno paše. Zelo mi je všeč njena notranjost .... postavitev in barve. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Enkratna in posebna čestitka. Obožujem čestitke, pisane na kožo prejemniku, tale rdeča pika ji zato da čisto posebno dimenzijo. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. zelo, zelo zanimiva.si jo nisem še dovolj nagledala.

    OdgovoriIzbriši