nedelja, 30. september 2012

Simbolika


Ni prav nežna čeprav je za poroko, je pa v njej veliko simbolike. Srca povezana z vrvico in zataknjena v okvir.

Prav nerodno je, ker nimam nobenih pravih motivov za poročne voščilnice in vse kaže, da bo potrebno kaj nabaviti. Najhujše pa je, ker ne poznam mladoporočencev in sploh ne vem sem "zadela" ali ne.


Lep vikend!

5 komentarjev:

  1. ooo kako je lepa in res super izgledajo ta zataknjena srca :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. No, če bi se jaz poročila bi že hotela imeti tako čestitko - čudovita je! Saj ni treba da je za poroko vedno vse belo - se mi zdi da so pisane čestitke vedno bolj v modi!
    Pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je zelo všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je in všeč mi je simbolika čestitke - prepleteni srci :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O, zelo lepa. Četudi ju ne poznaš...ta voščilnica bo zagotovo med lepšimi, kar jih bodo prejeli! Zelo so mi všeč močne barve in povezana srčka.

    OdgovoriIzbriši