sreda, 05. september 2012

Sovice v kompletu


Evo, hran učenosti je zopet na široko odprl svoja vrata. Pripravila sem blokce s Post-it listki za 3 deklice, ki so komaj čakale "kdaj se bo spet začelo". Toliko si bo potrebno zapomniti, še posebej zato, ker imajo vse tudi veliko izven šolskih aktivnosti, da kaj ne pozabijo ali da staršem pustijo kakšno sporočilce....:):)

Takole so pisane in vedoželjne,




notranjost je polepljena z barvnimi papirji, pri strani pa je papirni trak, ki obe platnici drži z ježkom.



In še enkrat vse na kupčku.


Čisto slučajno pa tale zbor sovic ustreza tudi Tinini in Vladkini temi Ko me inspirira # 5, zato jih najdete tudi tam.

10 komentarjev:

  1. Luštne sovice, res primerne za male deklice ♥
    Uhh, ko bi le naša vzklikala juhu ob omembi šole :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si opremila blokce in prav prijetno izgedajo! To jih bodo radi uporabljali .-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, tole je pa super kjut :)
    Čudovite sovice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena, tvoj kompletek blokcev je krasen. Sovice so naravnost čudovite in zelo mi je všeč način zapiranja. Hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako so luštni. Ideja mi je super in zelo uporabna :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne sovice in ljubka darilca za šolarke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja...tudi jaz imam par takšnih, ki jim bi tejle post-it listki prišli prav. Krasne sovice. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Simpatične sove in krasna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  9. Simpatična in nadvse vesela kombinacija in zbirka. Lušno lušno.

    OdgovoriIzbriši