četrtek, 18. oktober 2012

Brez krone

Druga po naročilu hčere z besedami: "Daj naredi še eno Carja".
"Kakšnega carja, kdo pa je to"?
"Ja en prjatu, k mu rečemo Car. Kaj s krono naj bo".

No krone ravno ni, nastala pa je tale.



 Končno mi je uspelo narediti ozadje, s katerim sem zadovoljna. Malo packanja z distressi, malo s šablono in belo tempero in malo žigosanja.




Nalepila sem nekaj dodatkov (hvala Ana K.). dodala speti srci (tale oranžna mi je hudo všeč), tu pa se tudi konča vsa umetnost...:):)


 Upam, da bo Carju všeč, meni je in to zelo, kljub temu, da ni krone.

9 komentarjev:

  1. Tale je pa res carska, ful ful mi je všeč!!!
    Super ozadje si "spackala" in dodatki so fantastični!
    Čista desetka :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Uauuuu ozadje je ras fantastično in Varju bo sigurno všeč. Tudi dodatki so krasni :) LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi zelo zelo všeč, ozadje je 1A!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, super mešano ozadje :) Saj znaš, vidiš :)
    Res dobra čestitka je nastala, upam, da se boš še večkrat takole poigrala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ozadje je enkratno. Dobro ti je uspelo "packanje"! V celoti mi je voščilnica zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ful kul... :). Super ozadje in voščilnica kot celota...

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično ozadje si ji naredila. Dodatki ji zelo pašejo. Super voščilnica je. Lp

    OdgovoriIzbriši