ponedeljek, 08. oktober 2012

Narodne vezenine


Se vam zdi, da so? Ne, niso!
Motiv je 2x odtisnjen na belo blago, to pa je zaradi prosojnosti  prilepljeno na bel karton. Vse skupaj je prilepljeno na eko karton, ta pa na rdečega, ki sem ga dobila tako, da sem ga barvala z distressi. Tudi odtis na blago je narejen z distressi. Na koncu sem zavezala še naraven platneni trak in čestitka je tu.




Meni se zdi tako, kot da bi pokukala v babičino skrinjo. Pa vam?

3 komentarji:

  1. Zelo lepo in deluje kot bi bila prava vezenina.

    OdgovoriIzbriši
  2. JA, direkt iz babičine skrinje!
    Ampak videz je čisto pravi križkanju! Sem si že rekla, tole je pa bilo veliko dela :-))
    Fantastično ti je uspela!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau kako lep odtis na blago. Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši