sobota, 13. oktober 2012

Veliki album




Letos se tile Abrahami kar ne nehajo. Za gospoda, ki je ravnokar praznoval sem izdelala album - čestitko.  Za osnovo sem uporabila katalog talnih vzorcev (A4 format), odstranila koščke talne obloge in oblepila z zelenim papirjem, na robovih pa z valovito lepenko.
 Album je tridelen.



V notranjosti so fotografije z različnih preteklih dogodkov in zabav. Levo in desno stran sem zaradi diskretnosti prekrila in se žal ne vidi. V osrednjem delu sem prilepila blokec fotografij, prvo stran blokca pa sem naredila kot voščilnico. V njej se ravno tako skriva "izbrana" fotografija.




Album ne skriva veliko okrasja, le pri fotografijah so dodani različni papirni izrezki: zvezdice, češnje,....

Pa lep vikend še naprej.

3 komentarji:

  1. Super album. Ravno prav okrašen, da je OK za moškega. Verjamem, da ga bo še dostikrat pogledal.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tejle albumčki ti radi vzamejo kar nekaj časa zato prav občudujem vsako, ki se loti izdelave. Bravo... :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep album si naredila za moškega in res je ravnoprav bogat :-))

    OdgovoriIzbriši