četrtek, 08. november 2012

Če sta dva


 Ste bile že kdaj v dilemi, kako narediti voščilnico za bratca dvojčka. Meni je uspelo takole.




V notranjosti sem dodala dva tagca v žepkih, okrašenih s papirno čipko in metuljem na katerih bosta napisani imeni in še kaj. Sredina je namenjena čestitkam ob rojstvu.
Malce slabše je vidna kuverta na katero sem dodala dve zvezdici v krogcu, ki jih nosita dva metulja.


Naj ju v življenju spremljajo metulji in naj jima bodo naklonjene vse zvezde tega sveta.

6 komentarjev:

  1. Dobro si se znašla. Čestitka je prav luštna in zelo lepo si naredila notranjost s tagci. Iznajdljivo in čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau krasna rešitev. Meni je zelo, všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ja kar dobro je treba naštudirati kako in kaj, kajne :-)), sploh če nimaš nobene prave štampiljke.
    Tebi je tole zelo lepo uspelo! Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je zelo všeč tale tvoja ideja in lepo si se znašla. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovito si se spomnila. Zeo mi je všeč krasen motiv in zelo domiselna notranjost!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja! Voščilnica pa krasna!

    OdgovoriIzbriši