petek, 23. november 2012

Las Vegas stil


 Nisem bila tam, ampak tale voščilnica me spominja na ves blišč in sijaj Las Vegasa. Bleščice, perje, glasba..... Sivo - roza kombinacija je res izziv in priznam, da mi nekako ni potegnilo. Ko pa sem začela po rokah vrteti še bleščice, je ideja kar poskočila na plan.


Odrezala sem sivo osnovo, po šiviljsko na lepilni trak nabrala roza rižev papir, dodala še notni papir in nazadnje zopet sivega. Črte in nota z bleščicami so na obojestranskem lepilnem traku (Tinina ideja), za poživitev pa sem dodala še roza pero.



Voščilnica je namenjena meni nepoznani gospodični, ki se ukvarja s plesom in v teh dneh praznuje rojstni dan. Seveda pa tale Las Vegas prijavljam tudi na izziv v Craftalnici.


8 komentarjev:

  1. Jaz sem bila tam in ti povem, da bi se tvoja voščilnica lepo zlila s tamkajšnjim utripom:)Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro ime si ji dala :). Voščilnica je lepa in super za dekle, ki se ukvarja s plesom. Na oblekah plesalcev je polno bleščic, volančkov in perja. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau kaka fina ideja in tudi meni je tole pirje ter ntica zelo všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lesketajoča res v stilu Vegasa, glasbe,plesa, .. a prav zaradi tega lepa. Pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. zelo USA kičipiči ampak meni je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si jo dodelala z bleščicami... :). Če pa gre za Las Vegas stil, pa sploh... :). Lepa voščilnica je nastala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Viva Las Vegas :) Lepa voščilnica. Nota na peresu je res lepa. Kot celota zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. :) lepo čestitko si ustvarila ♥♥♥ všeč mi je bleščeča nota na pinki perju :))

    OdgovoriIzbriši