petek, 30. november 2012

Še malo

 ......metuljev in nič napisanega. Za rojstni dan. Za mladenko. Je ne poznam. Menda je bila zelo zadovoljna, kljub moji šlampariji, ki sem jo opazila šele na tofograiji. Nima pojma kao sem jo lahko spregledala, ampak se zgodi.
Obljubim, da bo drugič bolje.....




5 komentarjev:

  1. Luštna.
    Napakice, ki jih opazimo na povečanih slikah se vedno dogajajo. Moje voščilnice sem že velikokrat popravljala, ko sem videla sliko na računalniku :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako so lepe barve in ja saj ročnim izdelkom ravno te male napakice dajejo čar. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. tele barve so pa tako lepe in tople....prav pogrejejo na tale zimski dan

    OdgovoriIzbriši
  4. Nasprotno od mene, si bila ti zelo pridna in ustvarjalna....čudoviti metuljčki, las vegaški kič in še posebej so mi všeč novoletne voščilnice!
    Uživaj.....

    OdgovoriIzbriši