ponedeljek, 10. december 2012

Novo gnezdece


Mladina odrašča, se seli od doma in si ustvarja svoje lastno gnezdo. za eno takšno dekle, je nastala tale voščilnica. Pri tem se uporabila  šablono mestnih hiš in eno okence zapolnila z rdečo barvo, ki simbolizira ljubezen, toplino in varnost. Za podlago sem uporabila zvezdni papir, saj se mi zdi, da je dekle s tem sklatilo prvo zvezdo z neba. Danes na žalost marsikdo nima te sreče in je pot do česa takšnega dolga in trnova. Na koncu sem dodala še srce, ki sem ga toplotno embosirala, barvala z distressi in potresla z bleščicami.


Nisem dodajala ne napisov, ne česa drugega, ker je že sam papir dovolj pisan. Mar ne?

5 komentarjev:

  1. Uau prekrasna je! Kako krasa ideja z obarvanim okeciem in tudi srček mi je všeč in se lepo lesketa. krasno. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. lušna in ravno prav "načičkana" :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Rdeče obarvano okno je pikica na i krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši