torek, 11. december 2012

Ptičica




 Ljubka, ki v kljunu nosi vrvico z gumbom in ga dodaja na kupček. Vsak gumb predstavlja 10 let. Narejena je iz blaga, prilepljenega na obojestranski lepilni trak, za perut in kljunček sem uporabila filc, noge pa sem kar narisala. Dodala sem še malo čipke, vse skupaj pa položila na pikasto podlago. Osnova je eko karton.

Še čisto vroča je šla naprej in je nisem uspela slikati drugače kot z mobijem. Rezultat je hudo klavrn, saj mi je vsaj za silo uspela le ena fotografija.
Prijavljam jo tudi v Craftalnico. 

7 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica,
    dobra ideja z gumbki (vsak šteje 10)
    lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo, zelo, zeeeeloooo mi je všeč tale ptiček. Pravzaprav mi je všeč prav vse na tej krasni voščilnici. Gumbki so pa itak pikica na i. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in preprosta voščilnica! Všeč mi je :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta ptiček je res posrečen ... na dolgih nogah in z vrvico v kljunu :). Meni je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako simpatična voščlnica, luškan ptiček. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. zelo izvirna ideja. mi je ZELO všeč

    OdgovoriIzbriši