torek, 25. december 2012

Tik pred zdajci

Tegale jelenčka sem začela šivati že sredi oktobra.




Po dvajsetih letih sem zvlekla na plano 2x uporabljeno Ružo step. Ne bom razlagala kakšen kikse sem delala pri krojenju in šivanju, ampak sem bila kar trmasta. Tam nekje že na začetku "podviga" pa moja Ružica crkne. Tako naslednji dan pokličem gospoda serviserja, mu razložim kaj se je zgodilo, on pa kot iz topa: "Nič več ne bo z njo". Nič mi ni bilo jasno, končno sva se le sporazumela, da mora na servis. In je šla za dobrih štirinajst dni. Ni treba poudarjati, da v tem času nisem mogla šivati, ampak ko je prišla nazaj pa tudi nisem. Ker sem že v štartu vse zbluzila, sem se odločila, da bo najbolje, da ga dokončam ročno. In sem ga, danes, zdajle in lovim minute, da ga pripopam še v Craftalnico.


Dolg je 78 cm, roki in nogi pa se lahko mehko ovijeta.


Usta in nos so izvezeni, oči so iz filca in odsluženih okraskov starih kopalk.

Nimam več majhnih otrok, vnukov tudi še ne, ampak mi je bil tako simpatičen, da sem ga "morala" imeti. In ga imam. Pri vsej zadevi sem ugotovila, da nimam pojma o šivanju lutk, saj sem delala čisto ad hoc. Če pa ima katera kakšen zanimiv link, si ga bom pa z veseljem pogledala.

12 komentarjev:

  1. Helena, prav cotkan in posrečen je! Verjamem, da te je "klical":))
    Hvala ti za lepe želje iz prejšnje objave. Tudi jaz tebi in tvojim želim lepe praznike, v novem letu pa vse, vse dobro, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je tako simpatičen, da sploh ni čudno, da si ga morala imeti :) Naj ti lepša dni.
    Nekoč sem bila včlanjena v eno stran za izdelavo lutk, pa moram preverit, če še deluje (ko najdem kak link :) ). Če še, dobiš link.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja hvala, bom potrpežljivo čakala....:))

    OdgovoriIzbriši
  4. iii kako je cart in za prvič ti je čudovito uspel :-))
    Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh meni se zdi prav simpatičen. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj kako je simpatičen in lepo izdelan. Naj ti polepša vsak dan. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. S podobnimi zagatami se tudi jaz srečujem, ko želim nekaj imeti, pa moram zato sama narediti, kljub temu, da nimam pojma o šivanju. Si pa verjetno zelo ponosna nanj. Jaz bi bila, ker zgleda super.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, kako lepega si naredila in to prav zate. Krasen je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit je, verjamem, da si ga morala imeti. Prav je, da si si ga zašila, počakal bo unuke, pa spominjal na otroka v odraslih.
    POzdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. o kako luškan jelenček
    no tole s šivalnim strojem je pa meni zelo znano :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kaj tako simpatičnega pa že dolgo ne :)

    OdgovoriIzbriši