nedelja, 06. januar 2013

Julijino darilce

Začetek leta se je zame bolj klavrno začel; vročina in zelo grd kašelj. Brskanje in prekladanje po mojem ustvarjalnem kotičku je čisto zastalo, zdaj pa je že toliko bolje, da lahko postorim tiste "najnujnejše stvari".

Ker sem pred novim letom sodelovala v igrici Craft it forvard, sem od Julije prejela luštno darilce. Darilni vrečki, doma narejen "vaši trak" in prikupni uhančki.

 



Nekje v navodilih piše, da je potrebno darilce poslati do konca leta 2012. Ker sem ga dobila tik pred zdajci, potem pa še zbolela kar nadaljujem, da izpolnim svojo dolžnost.....:):) Kako? Pravih pet blogerk, ki pusti komentar pod to objavo, bo v naslednjih dneh dobila čisto moje darilce. Če želite igro nadaljevati, potem storite enako. Pomembno je le, da je darilce nekaj vašega, ni pomembno kaj. Bo šlo?



2 komentarja:

  1. No upam, da ti bo kmalu šlo na bolje kar se tiče bolezni, sicer ti pa želim lepo in ustvarjalno leto 2013!
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej tebi in tvoji družini želim vse najlepše v novem letu!
    Vidim, da se nobena ne upa pustiti komentarja...jaz bi z veseljem prejela tvoje darilce,je pa tudi res, da trenutno nimam casa, da bi nadaljevala tole super igro...Pregledala sem tudi starejše poste in tisti tvoj jelenček je mega fantastičen...ne gleda na šiviljske sposobnosti...

    OdgovoriIzbriši