sobota, 26. januar 2013

Sladko in slastno

Ko se v nojem kotičku bolj bolj malo dogaja in malce več v kuhinji....:):)

Tole je bilo kakšnih 14 dni nazaj - Torta  s kakiji in jabolki




in tole kakšen teden - Torta s suhim sadjem in oreščki.





Oba recepta sem našla tule http://malorujaskrasainsekej.blogspot.com/ in priporočam, da jih preizkusite. Slastno in ravno prav za tele zimske dni.  


8 komentarjev:

  1. Mmm, videti je zelo slastno :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Njam, kako pa to dobro izgleda.... :). Pozdravček, Simona

    OdgovoriIzbriši
  3. Danes sem "zvohala" tvoj blog in sem prijetno presenečena nad vsebino bloga (zelo zanimiv) in moram priznat vesela, da si uporabila recepte z mojega bloga.
    lp, Ljuba

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljuba, že kar nekaj časa te spremljam in pripravim kaj "tvojega". Všeč mi je, ker so tvoji recepti preprosti, "izdelki" pa meni zelo všečni. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. smola pa taka da sem ravno zdaj na dieti ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmmmm se mi že cedijo sline! Tvoje torte izgledajo čudovito. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi delaš skomine Helena, sama nisem ravno vešča v peki peciva....

    OdgovoriIzbriši