ponedeljek, 28. januar 2013

Vesna


 Malo starinski pridih v rjavkasto in bordo tonih z deklico (poimenovala sem jo Vesna), ki kliče pomlad.


Rožice sem senčila z distressi in dodala pestiče, s katerimi sem imela nemalo težav. Nimam pojma kako se jih "namontira", zato sem kar nekaj zmotovilila, še kar uspešno. Ima katera kakšen info, kako se jih lahko enostavno pritrdi, prilepi, vpne.....?


10 komentarjev:

  1. Luštna ta tvoja Vesna in upam, da bo kaj kmalu priklicala pomlad....sem že naveličana beline!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa kombinacija! Tudi jaz komaj čakam pomlad:) Jaz pestiče (ko jih dam skozi luknjico) najprej od zadaj (vsak 'peceljček' posebej) prilepim z lepilom, da ne 'mahedrajo' vsak po svoje in šele potem prilepim rožico...upam, da nisem preveč zakomplicirala:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz si želim pisane pomladi :-))
    Tvoja voščilnica pa je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, mi je všeč... Tako super barve si skompinirala! Prava lepotička! Pozdravček, Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne barve in lep motiv, rožice pa so vrhunsko narejne. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Deklici prav paše ime Vesna... Krasno si jo naredila. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Enobarven odtis deklice se super ujame z okvirjem in podlago. Čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa, topla in super okusno okrašena.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vidim da si čisto pomladansko usmerjena - pečeš pecivo s srčki, kartice pa delaš z Vesno - boginjo pomladi a žal ena kartica še ne naredi pomladi ha, ha...zelo lepa kartica in pestiči so res muka! Jaz uporabljam lepilno pištolo za take stvari ker nič drugega ne prime!
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši