torek, 26. februar 2013

Ciklamna in šivana

Če še nimate izkušnje z migreno, jo lahko dobite sedaj.....:):) Nekaj časa  glejte tole voščilnico in garantiram vam, da jo dobite. Pa sploh nisem hotela kaj takšnega, pa se zgodi. Ecola, tule je nekaj najbolj grozno pisanega, kar si sploh lahko človek zamisli.


Tokratni izziv v Craftalnici je nekaj šivanega, zato sem zašila enostavni cikcak vzorec z volno v papir. To bi še kar šlo. Za ozadje sem hotela nekaj umirjenega, ne pisanih papirjev, saj je že vzorec dovolj in preveč pisan. Uporabila sem ciklamno akrilno barvo, ki hudo seka...:):), še malo okrancljala in rezultat je tale grozovitka.
 

Le kdo bi si želel takšne voščilnice? Mogoče pa je kje kdo, ki je usekan na ciklamno barvo. Jo pa kljub temu prijavljam v Craftalnico, ker je šivana.

14 komentarjev:

  1. :))) Kako simpatično spremno besedilo! Tale "grozovitka" je pa meni čisto prava čudovitka ;)

    Pozdravček,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav si me nasmejala...ni mi ravno do migrene ampak tako hudo pa spet ni. Bolj kot ciklamna je kombinacija barv in vzorca, ki naredi tak efekt... in meni je prav lepa. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, ne mi zamerit...na prvi pogled mi je res zgledala čudno, preveč pisano, ampak tale tvoj opis jo naredi carsko!!! Upam, da bo zmagala na izzivu, ker je huda:)) Kdo bi jo imel? Po moje vsak, ki bo prebral tvoj post;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je! Za izzivanje migrene se boš mogla pa še malo potruditi :-) Opremila si jo s tako carskim opisom, da me boli trebuh od smeha :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo ti si pa tole šivanje vzela čisto zares in res zašila 100% :-))
    Krasna je, drugačna in zelo posrečena!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je pa zelooo všeč; pa čeprav nisem ljubiteljica takšnih barv. Krasno je izdelana. Navijam zanjo :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooooo punce hvala za tele komentarje. Mogoče pa res ni tako grozna...:):) Vaše mnenje šteje 100 %.

    OdgovoriIzbriši
  8. meni tud ni grozljivka mi je zllloooooo vsec =)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobro ŠIVANA in super zapisana SPREMNA BESEDA... :). Jaz sem seveda morala preizkusiti migrenski test in sem si tvojo voščilnico ogledovala in ogledovala in ogledovala... NO, pa sem morala nehati ... :). Ker ti res stopi v glavo! Voščilnica pa je CARSKA in res nekaj posebnega...ne samo, ker je 100% zašita, ampak tudi po barvni kombinaciji.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  10. No tale tvoja "šivana" ideja zasluži vso pohvalo ker je res enkratna! Všeč mi je ker je tako zelo drugaćna od "šivanih" idej! Res čudovito!
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  11. Prebrala nekajkrat in se vedno od srca nasmejala :).
    Voščilnica je kot tapiserija. Res si zaslužiš pohvale, ker je izvirna in 100 % zašita :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Ta barva mi res ni všeč, najbrž že zato, ker ne vem, ali je rožnata ali vijolična ... ko sem bila majhna nisem imela tega problema, moja nona je namreč tej barvi rekla "čiklamino" (ciklamna). In potem sem jaz to trdila v mali šoli - grozzzza. Učiteljica me je prav nadrla (ampak še vedno zame to ni vijolična).
    Kaj sem že hotela povedati?! Sam motiv mi je zelo všeč, mogoče bi sama za ozadje izbrala siv ali peščen ton, ki bi poudaril trud, vnešen v samo šivanje.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa, lepih barv in inovativna :)

    LP, Natalkakotalka

    OdgovoriIzbriši