sobota, 02. februar 2013

Gumbi vseh sort

So vam všeč gumbi? Meni so. Verjetno me drži še iz otroštva, ko sem se pogosto igrala z njimi. Kar nekaj jih imam doma in jih hrčkam, ker so mi vsi zanimivi, poleg tega pa "bodo že enkrat prišli prav". Zadnjič pa sem dobila v dar vrečko velikih gumbov, belih in črno-sivih. Tresk, takoj  se je zaiskrila ideja, nastalo pa je tole - pomladanski šopek.

Gumbom sem dodala še malo perlic, čipk, pisanih trakov in tila, vse skupaj povezala z žico, "namontirala" na palčke za ražnjice in vse skupaj zataknila v stiroporast stožec.  Na koncu sem vse skupaj ovila še v blago in dodala cikcak čipko.  Šopek prijavljam tudi na izziv v Craftalnici, kjer je tokratna tema ravno cikcak.













9 komentarjev:

  1. Kako lep pisan šopek je nastal iz vseh teh različnih gumbov... Super ideja in lepo narejeno! Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, čudovit šopek si sestavila skupaj in za piko na i dodala pisane gumbke! Pri vas je že pomlad :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep šopek! krasno si sestavila rožice. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno pisan šopek. Zelo mi je všeč! lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je izpadlo. Glede na veliko detajlov, si se res potrudila pri izdelavi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj šopek gumbov je res čudovit! Tako pisan je, da res oznanja pomlad! Saj bo kmalu res prišla a ne?
    Pozdravček
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si uporabila gumbe. Lep pisan šopek, ki kliče pomlad. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Super šopek, pa še strahu ni da bo ovenel :).
    Lepo si uporabila gumbke, imaš srečo, pri meni jih vedno manjka, vsaj prave barve :).
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši