četrtek, 21. februar 2013

Pepita

Se hecno sliši "pepita", ampak za ta vzorček vem že odkar vem zase. Enkrat je moderen, drugič ne in gre malce v pozabo, ampak meni se zdi zelo "hvaležen" za uporabo tako na blagu kot na papirju, pa morda še kje drugje.

Tokrat sem ga uporabila na voščilnici in priznam, da mi deluje kar simpatično. Imate izkušnje z njim tudi vi?







7 komentarjev:

  1. krasna voščilnica in tale pepita ji prav paše.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Voščilnica je zelo lepa.
    Pepita vzorec mi je bil vedno všeč. Trenutno imam v tem vzorcu samo šal :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. uau lušten vzorček, nisem vedela da se tako imenuje. tudi rožica je krasna. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. oh ja papita....moja mama je bila šivilja in je velikokrat kupovala to blago...ponavadi za kakšne kostime :)
    voščilnica je pa prav lušna

    OdgovoriIzbriši
  5. Pepita je klasika! ...zato vedno lepo izpade, če je seveda primerno uporabljena in tebi je to uspelo narediti...zelo zelo lepo:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, tudi moj deda je bil krojač in moja mama je želela pepita krilo, ko sem bila majhna! Torej me spremlja že zelo dolgo. Klasika, ki ne mine! Tako kot tvoja voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je, deluje kot iz blaga. LP:)

    OdgovoriIzbriši