sobota, 16. februar 2013

Torbica

Torbica za damo, za gospo, ki je nora na torbice. No, iskreno, poznam jih kar nekaj, ki se ne morejo upreti takšnim čarom.
Slikana je ponoči, zato tole ni ravno prava barva, tista na spodnji fotki pa je.



 Z zadnje strani


 in še okrasje spredaj.

Uh kako me jezi, ker so barve na fotografiji čisto "mimo". Tele rožice so iz temno rjavega, lešnikovega in belega filca, tule pa zgledajo roza. Ojoj, kako mi gre na živce!!!


7 komentarjev:

  1. U la la, kako elegantna torbica :-))
    Zelo lepo si jo naredila s tem pušeljcem in celo žepek za everčke ima! Krasna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, patudi roza jim pristaja :) Uau res lepo izdelano! lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena tvoja torbica je tako originalna, da sem prvo mislila, da je prava. Super je. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super torbica in zelo mi je všeč, da si za krasne rožice uporabila filc. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta je pa tako šik. Zelo lepo izdelana in okrašena. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. O, krasna torbica iz papirja, zgleda kot prava.

    OdgovoriIzbriši
  7. O kakšna lepa torbica - jaz nisem ravno dobra pri izdelovanju 3D stvari! Najlepša hvala za lepo darilce - ga bom jutri blogala! Oprosti ker tako pozno komentiram - čas mi uhaja iz rok!
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši