nedelja, 10. februar 2013

Trakovi

Malo za šalo, malo zares pa so nastali domači trakovi. Eni iz blaga, drugi v "namenu" washi  traku iz servietov.









Luštno in zabavno jih je delat.....:):)

7 komentarjev:

  1. Super ideja, Helena....sem jih tudi sama že delala! Pozkusi še z scotch selotejpom (ne vem, če sem prav napisala) in štampiljkami - moraš uporabiti alkoholne blazinice.
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  2. To je pa kar uporabna ideja...tako narejena trakove lahko super kombiniraš z motivom ali barvo čestitke. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole sem pa nekje že zasledila, ampak se še nisem lotila zadeve. Tvoji izgledajo krasno. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti trakci, sama sem preveč lena da bi jih delala - sem pa strastna zbiralka! Najlepša hvala za darilce, ampak ne vem kje je objavljen tvoj email na blogu - bom še malo iskala!
    Lep pozdrav,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, doma narejeni trakci... Če tega ne bi zraven napisala, da si jih doma naredila, bi bila prepričana, da so kupljeni... ČUDOVITI SO!!! Pozdravček, Simona

    OdgovoriIzbriši