ponedeljek, 04. februar 2013

Turkizna

Cikcak je prav zanimiv (beri simpatičen). V turkizni barvi, z malo bele in črne.....




Šele sedaj vidim, kako grozno sem slikala in da ji s tem delam krivico. Obljubim, da jo slikam še 1x, da bo videti lepše....:):)

13 komentarjev:

  1. Meni se zdi krasna, vse se ujema in motiv je zelo zanimiv....Izbrala si tudi super barve..primerno za žensko ali moškega.

    Všeč mi je tudi tvoj šopek iz gumbkov...super ideja .... in izvedba!

    P.S. Glede "darilca" se pa nič ne sekiraj, nikamor se ne mudi.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo. Krasne barve, postavitev in cik-cak papir, ki ji zelooo paše :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep cik-cak, hiške prav pašejo nanjo in dodatki-super celota.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je. Cik-cak ful paše zraven. Srečno na izzivu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je; lepo si jo sestavila in mestece je prav fletno :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Razgibana, a hkrati urejena. Zelo lepo si se poigrala z barvami!
    Pozdravček,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je lepa...najboljša pa mi je modro pobarvana hišica. Kot, da bi pozirala...glavna akterka. :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep voščilnica in ta modra barva je letos še posebej in!! Nič ni narobe s fotografijo!
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo je ljubka in tale barva je tudi meni zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi meni je cik-cak papir zelo lep. krasna voščilnica. lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Pa je res zanimiv, zanimivo mi je tudi koliko različnih možnosti nam da :).
    Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. :) res je :) cik cak je res simpatičen v turkizno beli barvi :)

    OdgovoriIzbriši