sobota, 02. marec 2013

3 x roza

Za tri mladince (beri 2 dekleti, 1 fanta), ki skupaj praznujejo rojstni dan. Za vse 3 mora biti v roza barvi  in videti naj bo tako, da so vse v enakem stilu, vendar vsaka drugačna. - se je glasilo naročilo. In me je skoraj kap. Ja kako pa naj bo za fanta roza?  To itak ni moja barva, kako naj........ Ne morem uporabiti enega punčkasteka roza papirja.....
Nekaj dni sem zadevo pustila vnemar, da je padla ideja in tako sem naredila 3 tagce.



 Uganete kateri je bil namenjen fantu, športniku od nog do glave?











 



Vsak je dobil še 4 doma pečene mafine z roza kremo na vrhu in kičišmici posipom, zapakirano v lični beli škatlici, povezano z roza trakom za katerega je bil zataknjen tag.
Kateri vam je všeč?


5 komentarjev:

  1. ker so pinki, so mi tako ali tako všeč vsi trije :) Še najbolj pa tisti, z na roke narisanim robom in 100 % :) Je ta za fanta? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. :)))...res si faca... krasni tagci. Predvidevam, da je zadnji za fanta... :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je najbolj všeč "love" s srčkom!
    Da ne bo pomote, vsi so čudoviti, ampak :-))
    Bi rekla, da je tale tudi za fanta!?

    OdgovoriIzbriši
  4. Delim mnenje z ostalimi :), zadnji je za fanta. So pa vsi trije zelo lepi in barva je super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahaha, prav ste uganile, zadnji je za fanta! In hvala vsem za komentarje....:):)

    OdgovoriIzbriši