sreda, 06. marec 2013

Slovo

Tu ni kaj dodati. Narejena v slovo osebi, ki mi bo ostala v zelo lepem spominu.






11 komentarjev:

  1. Izguba je boleča, a ostaja prijeten spomin ...
    Lepo si jo naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna sožalnica.
    Pokukaj na moj blog, kjer te čaka nagrada: http://trenutkikreativnosti.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. žal moram včasih poslati tudi sožalnico :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito sožalnico si naredila. In tvoj blog je krasen. Z veseljem bom zahajala na tvojo stran.

    OdgovoriIzbriši
  5. kljub tematiki je krasna! lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa! Na mojem blogu pa te čaka nagradica...

    OdgovoriIzbriši
  7. Kljub priložnosti je krasna...pokukaj na moj blog. :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, tudi to je del življenja. Del, ki boli.
    Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, na mojem blogu te čaka nagrada:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne vem zakaj, ampak komentirati take kreacije mi je nekako…mučno, čeprav so krasne!

    OdgovoriIzbriši
  11. ... tudi mene stisne pri srcu, čeprav vem, da so izgube del našega življenja ....

    OdgovoriIzbriši