nedelja, 07. april 2013

Lovska?

Ni za lovca, ampak za gospoda, ki praznuje 70. let. Živi v tistem delu naše deželice, kjer se srnjad skoraj sprehaja pod njegovim oknom in kjer so sosedje medoti...:):) Tudi poklicno se ukvarja z lesom, zato sem izbrala ta motiv.

 

Čestitka je, ki ima v sredini žepek za bone.
 Prva notranja stran,

žepek


in zadnja notranja stran, namenjena zapisu.
 

Lep začetek tedna.

7 komentarjev:

  1. O, kako super si jo skombinirala, zelo mi je všeč, sploh prva stran deluje kot album, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna voščilnica. Zelo domiselno in lepo je sestavljena. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, še ena lepa stvaritev. Na mojem blogu te čaka nagrada. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooooo, kako je lepa. Krasno si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica in všeč mi je tvoj jelenček!
    Čisto prava lovska :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prečudovita je! Tudi jaz sem mislila, da je album:)

    OdgovoriIzbriši