sreda, 17. april 2013

Poročni komplet


Poročila se je, na hitro, brez poročnih ceremonij na lep pomladni dan. Skromna, krhka, nežna in zelo nekomplicirana. Izdelala sem škatlico v katero sem položila knjižico Modrosti za današnji čas in v notranjost priložila še čestitko v enakem stilu.


Okvir in srček sem starala z eno rjavo pasto, ki se bojda uporablja tudi za "žlahtnenje" fima.


Na pokrovu škatlice je srce položeno v kvadratni okvir, na čestitki pa v krog, ki simbolizira ciklus življenja oz. življenjski krog, v katerem je lahko ena izmed postaj tudi poroka.




Naj njena ljubezen traja in traja ter se nikoli ne neha. In kot je dejala sama naj sega od tu pa do neba in nazaj. Vse dobro na novi skupni poti.

9 komentarjev:

  1. Čudovito darilce, tako nekomplicirano, nežno, ravno prav veliko :) Že dolgo me nobena od šablonic za izrezovanje ni navdušila, tale srček pa je čudovit ♥ ♥ in ti si ga res lepo vključila v izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno si to naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno darilo!
    Voščilnico si preprosto in zelo lepo naredila, kar mi je zelo všeč! Knjigica pa je fantastična; jo imam (in vse ostale njene) in iz nje črpam krasne misli :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj krasen je! Tako lep srček, uau! lp

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovito!!! predvsem pa zelo nobel ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super darilo, prejemnica je sigurno zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh,tole mi je neznansko všeč. Enkratno in zelo lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena, tvoja škatlica je čudovita. Tako nežna in lepih barv...

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je pa eden lepših poročnih kompletov!!!!

    OdgovoriIzbriši