ponedeljek, 13. maj 2013

Brez besed


Po dolgem času sem spet malo packala, kar tako, za dušo...:):)
Mislim, da zaradi "kamufliranja" tale voščilnica sodi tudi na Vladkin in Tinin izziv.



In tu se moja zgodba konča, ker danes ni prav nobenega navdiha za besedičenje....:):)

5 komentarjev:

  1. Fajn je izpadlo tole tvoje packanje... nekaj posebnega in unikatnega....ne vem pa zakaj si vedno tako skromna?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaa, tole tvoje današnje "packanje" je naravnost čudovito! Krasno ti je uspelo ujeti super barve!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšen super končni izgled! Zelo mi je všeč vse veselo in naključno na tvoji mojstrovini. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, vcasih besede nekam pobegnejo :) Nadvse zanimivo se mi zdi tole tvoje packanje in nastala je taksna moderna umetniska cestitka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super "packanje" ti je uspelo :-) Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši