sobota, 25. maj 2013

Ne tič ne miš


Okrogla obletnica osebe, ki vsako leto 2 - 3 mesece preživi v Pakistanu. Pardon, bolje rečeno pleza v stenah najvišjih vrhov sveta, brez pomoči dodatnega kisika in predana eko stilu bivanja v gorah. Zato sem za osnovo uporabila eko karton. V okvirčku je zemljevid, rdeča pika označuje "kraj zločina". prva stran simbolizira potovanje, ljubezen do alpinizma, potovalne dokumente, njene uspehe..... Izbirala sem čim bolj naravne materiale.




V notranjosti na levi strani je simbolika in vzpodbuda za naprej, desno je misel o bivanju v gorah avtorja Li poja.




Naslednja stran je pripravljena za voščilo prijateljev .



Zadnja stran pa za prispevek k letošnji junijski odpravi. Držim pesti, da bo planirana smer v steni tako varna, da bo možno osvojiti vrh. Ker gre za žensko navezo dveh neustrašnih dam, bo "zmaga" še toliko slajša.


Tokrat je malce več slik, ker sem želela pokazati "kaj pa vem kaj"; meni se zdi kot en hibrid - ne tič, ne miš. Ni ne voščilnica, ne album, ampak nekaj vmes. Pa še velika je 27 x 15 cm. .


12 komentarjev:

  1. Tale tvoj ne tič ne miš je prav super videt in prav gotovo bo prejemnici všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau Helena, tole je MEGA FANTASTIČNO!! Zelo lepo si tole izdelala!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  3. Tile tvoji albumčki, ki to niso :)), so naravnost čudoviti. Krasna izbira dodatkov in njihova postavitev. Tokrat so mi padli v oko tudi washi tape, ki si jih lušno uporabila.Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Hja Helena kaj naj rečem...vse skupaj si uredila v prečudovito celoto...všeč so mi vse malenkosti, ki pašejo skupaj...verjamem, da bo (je) dobitnica navdušena!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Imaš prav poseben način izdelave tvojih krasnih albumčkov. Vsebujejo veliko osebnih elementov in vidi se, koliko ljubezni vložiš v njih. Meni so enostavno enkratni. Zelo lepo si ga sestavila skupaj. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si tole sestavljala in naredial čudovit album/čestitko :-))
    Zelo všeč so mi si drobni detajli, ki so zelo premišljeni in dodelani v nulo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale album-čestitka je super kul...vse mi je všeč...barve, postavitve, materiali...ni da ni:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Karkoli že je, je čudovito. Lepa popotnica za nov podvig. Naj bo uspešen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, nekatere tvoje stvaritve so kot roman. Pripovedujejo zgodbo, ki se je ne naveličaš "brati".

    OdgovoriIzbriši
  10. Noro lepo, dodelano, da misliti, izziva gledalca (beri: občudovalca) in nadvse kreativno. Oh, kako mi je všeč! :)

    Pozdravček,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  11. lahko rečem samo ČUDOVITO

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz pa pravim KRASNO!!!! Koliko detajlov in kako lepo se dopoljnjujejo med sabo. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši