četrtek, 06. junij 2013

Smrkelj plošča

Včeraj me je v nabiralniku čakala pošiljka, v njej pa tole.


 Jaz ji pravim kar "smrkelj plošča" in z njo lahko delaš hudo dobre stvari.


Oh, kako me srbijo prsti, ampak bom morala še malo počakati, ker se grem malo potepat...:):)

7 komentarjev:

  1. Me prav zanima kaj bo nastalo :)).
    Uživaj na potepanju. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. tudi mene zanima za kaj se tale plošča uporablja

    OdgovoriIzbriši
  3. uhh, videla že veliko tutorialov, ampak preskusila pa še ne. Čakam na tvoje poročilo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. mmmm, verjamem, da te srbijo pristi :-))
    Uživaj kjerkoli že boš!

    OdgovoriIzbriši
  5. uau me zanima kaj boš z njo ustvarila. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, neko novo čudo. Upam, da boš kmalu pokazala, kaj se da narediti z njo. Uživaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvič slišim za to...komaj čakam, da vidim, kaj boš naredila:)

    OdgovoriIzbriši