ponedeljek, 03. junij 2013

Veliko vsega in peki papir



Rjavo turkizni odtenki na eko papirju, valoviti lepenki in peki papirju, prilepljenem na osnovo v decoupage tehniki. Barvano z akrilnimi barvami in senčeno z Metallic Rub - ons barvami ter Gilding wax antique Gold.



 Dodanih veliko drobnarij, še najbolj so mi všeč rožice z drobnimi školjkami v sredini.


Neznansko sem se mučila z rožico desno in ugotovila, da jo sploh ne znam zviti v primerno obliko, kljub temu, da imam šablono. Zdaj moram na spletu poiskati kakšna navodila, kako se to dela, ker me res strašansko jezi. Verjetno je čisto "ajnfah", ampak mi ne potegne....:):)


Ja in namejena je dami za rojstni dan.

8 komentarjev:

  1. Zanimiva, posebna, zelo lepa voščilnica.
    Če se ti rožica ne zvije v lep cvet, poskusi, morda zvijaš iz napačne strani, namreč to ni vseeno, s katere strani jo pričneš zvijati. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa! Všeč mi je tudi izbira materialov. Tukaj pa najdeš odlične tutoriale za rože:)
    http://www.moments-of-tranquility-gallery.com/TUTORIALS/FLOWER-TUTORIALS/19274660_zXT8wm#!i=1505138526&k=nmD7ztg

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je čisto pravi mixed media :-))
    Krasno voščilnico si naredila in dodala ogromno zanimivih stvari ter jih vdelala kot je treba!
    Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Polno vsega, pa vseeno dobro zgleda vse skupaj :) Luštna voščilnica. Upam, da ti uspe najti pravi tutorial in boš tudi z desno rožico zadovoljna. Čeprav ji že zdaj nič ne manjka, za nas, ki ne vemo, da naj bi bila drugačna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam za komentarje, tebi Moyca pa tudi za tutoriale. Prijetno vas je brati..:):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bogata, lepa in krasno skombinirana. Rožico boš že ukrotila :), je pa lepa tudi taka. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, prekrasna je. Všeč mi je ta mixed media tehnika, ki si jo uporabila. super si jo sestavila skupaj. Tudi barve so krasne. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj kaka lepotička! Tudi mene mika predvsem mix media zadnje čase pa se kr ne upam lotit! Tole pa zgleda res mojstrsko. lp

    OdgovoriIzbriši