petek, 28. junij 2013

Za hitro okrevanje


Narejena po naročilu s točno tem motivom. Prvič sem motiv barvno printala, ga izrezala in prilepila na podlago. Priznam, da mi to ne diši, ker se mi zdi, da "to ni tisto pravo", ampak če si takšne želje, pa naj bo.



Namenjena je mlademu športniku za hitro okrevanje po operaciji križne vezi. Upam, da bo vse v najlepšem redu in da bo kmalu lahko pričel s treningi.





10 komentarjev:

  1. Kako prikupen medvedek! Nič zato, če je barvno sprintan. Zelo lepo si sestavila voščilnico :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. kako je pa tale srčkan. Všeč mi je kombinacija in motiv. Si mi dala super idejo za dve meni dragi osebi, ki sta zboleli.Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo izgleda. Kako super si dodala srček!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, kako krasno narejeno. Všeč mi je kako si vse skupaj obesila na steno. Ja, okrevanje križne vezi se zna kar zavleči...bo treba kar nekaj trdega dela...preverjeno. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. No, ampak vseeno je voščilnica zelo lepa! Važno je, da je končni izdelek dober! Tudi jaz raje motiv pobarvam sama :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa, Helena. Barve so mi zelo všeč in super lepo je dodelana.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sprintani motivi tudi meni ne dišijo, ampak včasih je tudi to potrebno, če si naročnik želi.
    Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši