torek, 18. junij 2013

Že videno

Joj, joj, joj, čas beži in me prehiteva 100/uro. Malo sem se potepala (o tem kdaj drugič), ko se vrneš te itak vse počaka tako v službi kot doma in tako bežijo dnevi. Ja, pa še vse vaše bloge moram pregledati, kaj lepega je nastalo v tem času (sem zelo firbčna), za komentarje pa že zmanjka časa. Se opravičujem, ampak včasih res ne gre....

Še preden sem jo popihala na krajši "odklop" sem naredila eno za Abrahamovko. Evo, tule je.


V že znani obliki, ki mi je vse bolj všeč. Je praktična, ker je v notranjosti precej prostora za žepke (boni ali denar) in razna pisana voščila, želje, podpise....





4 komentarji:

  1. Krasna potovalna je tale tvoja tokratna voščilnica za abrahamovko :-))
    Lepo si jo sestavla!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna pisana in žepki so vedno dobrodošli da :) LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta oblika voščilnice mi je vedno bolj všeč. Dodan žepek, ki si ga lepo okrasila, je super. Lp

    OdgovoriIzbriši