nedelja, 28. julij 2013

Morski pridih

Kdo v tej vročini ne pomisli na osvežitev v morju, prijetno senčko in vse kar sodi zraven. Jaz že, še posebej zato, ker nič kaj dobro ne kaže v tej smeri....:):) Zaradi hudih "skomin" sem se vrgla na morski motiv.


Peščena obala je narejena s peskom  maroških sipin. Če opazite, mi je pri fotkanju ravno takrat pomagala ena in edina kapljica, ki se je znašla od ne vem kje in pristala na žogi. Luštno...



V Craftalnici si tokrat želijo videti trakove in pentlje, zato jo lepim tudi tja. Osvežujoče, kjerkoli že ste in karkoli počnete.


13 komentarjev:

  1. joj kako izvirno in res ravnopravšje za ohladitev :) lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Res super ideja. Obožujem peščene obale... lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo simpatično...še posebej mi je všeč pentlja:)...in kapljica;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito osvežujoča :-) Pentljo si super zvezala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta nakodrana pentlja celoto zelo lepo poveže skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelooo je lepa in zelooo mi je všeč tale tvoja morska voščilnica in na njej je vse kar potrebuješ! Joj, jaz sem z mislimi še vedno na morju :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v Craft-alnici! Srečno :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Leeepa! Tale pentlja pa res da piko na i. Super!

    Pozdravček,B.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo luštno!
    Všeč mi je vse, kar je Maroško, pesek je zelo izviren :)

    OdgovoriIzbriši
  9. aaah,sem se kar zleknila na tej plaži....
    zelo izvirna pentlja ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. To s peskom je super! Čudovita je.
    Hvala, ker sodeluješ na 87. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Ko si tole objavila, sem jaz uživala na morju. Mi je pa voščilnica neznasko všeč, ker si uporabila toliko materialov, ampak si jih ravno prav skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi hi :) jaz pravkar uživam na paški burji :))
    Lepo čestitko si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj kako je luštna, z veseljem bi se sončila na tvoji plaži :).
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši