sobota, 17. avgust 2013

Japonska češnja


 Čeprav so češnje že zdavnaj mimo, sem se navdušila nad vejico japonske češnje.


Za osnovo sem uporabila eko karton in rdečkast papir, ki mi ga je že nekaj časa nazaj poklonila Ana. Motiv je ravno pravšnji; en tak z japonskim vzorcem in zmaji. Motiv cvetoče vejice sem šablonirala na leseno, tanko deščico (razmontirala sem eno ta zanič gajbico).


Dodala sem še dve trsčici, ki sta se mi zdeli tako japonski in ju povezala z bombažno vrvico. Lahko sta simbol jedilnih paličic, ali paličic, ki si jih gospe zataknejo v lase..., skratka meni se zdita tako fajn. Kaj pa vam?


4 komentarji:

  1. Zelo všečna. Tole z deščico in trskama je krasna ideja. Res si jo lepo naredila. : )

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je fajn, ne samo fajn, čudovita je. Ideja z deščico je super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luštna, drugačna, všečna :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita postavitev in izbira materialov. Zelo je lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši