ponedeljek, 19. avgust 2013

Pobrskajte po pralnem prašku

Uporabljate pralni prašek v malih PVC pakiranjih, ki jih daš enostavno v boben pralnega stroja? Če ne, vam povem, da se v notranjosti vsakega pakiranja najde eko kartonski kvadratek. In ker enkrat vse prav pride, sem na njih šablonirala ginko. Dodala sem se še ročno izdealn papir (že) v jesenskih barvah, malo vrvice in ekola, čestitka je tu......





Pa veselo pranje vam žeilm..:):):)

5 komentarjev:

  1. Helena, super si uporabila kartončke in sestavila krasno voščilnico...pranje pa itak ne uide. ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno voščilnico si naredila in zelo všeč mi je šablona :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Pahljačasti listi ginka na kartončkih :) so čudovit dodatek tej res zelo, zelo lepi voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična reciklaža. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sploh ne morem verjeti, da sem izpustila toliko čudovitih postov ...mi je pa prav vse všeč..od voščilnic do tvojih avanturističnih potepanj...vedno nekaj novega pri tebi...Čao, čao!

    OdgovoriIzbriši