četrtek, 01. avgust 2013

Še malo....

...skomin po morju.


Takšna postavitev je bila željena na blog izzivu Here Comes The Boys in mi je bila tako všeč, da sem se lotila dela in jo prijavljam tudi tja.



Pa lepo poletje še naprej.

10 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica v morskih barvah :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. A lovely creation and I love the different patterns you've used for this. Thank you for playing along at Here Come The Boys Sketch Challenge! Good Luck! Hugs Woo & Sharon xxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je kombinacija vzorčastih in barvnih papirčkov, ki si jih uporabila. Zelo je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. you have worked brilliantly with the sketch, i love the papers you have used. Thanks for joining us at Here Come The Boys. xxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice card, great use of the Sketch, thanks for joining in the Sketch challenge at Here Come The Boys
    Good luck and hope to see you next time too, Donna ☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale postavitev je pa res nekaj posebnega, tudi barve si super izbrala. Prav lep spominček na počitnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super voščilnica, odlično prepleten papir.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, koliko lepih tvojih stvaritev sem 'prešpricala'. Sem si jih pogledala za nazaj...čisto vse! Odkar sem se 'modernizirala' in mi je uspelo na svoj blog dodati slikice albumov, ki jih spremljam in tako na svojem blogu vidim tudi dnevne objave, sem se čisto polenila. Je pa res, da sem že nekaj krat poskusila dodati tudi tvoj link med svoje dnevnike, ki jih spremljam, pa mi ga noče shranit.
    Pozdravček,

    Simona

    OdgovoriIzbriši