torek, 17. september 2013

Nič izpod mojih rok

Včeraj je bil dan, ko se je praznovalo....:):) Ne bom omenjala, koliko jih je že nanizanih (preveč). V dar sem dobila darilci, ki sta me prav zares zelo, zelo razveselili.

Torbica iz filca v kateri se je skrival kvačkan ptiček. Barve žal niso čisto prave, ker sem slikala že, ko se je sonce skrilo. Ampak me je tako "fedralo", da sem morala..... Poznate ta občutek, ko moraš, tisti hip? Ni šanse, da čakaš na nek drug, kao primernejši trenutek. Tako pač je..:):).








Nora sem na nabiranje gob in kadar rastejo, me je težko zadržati doma. Žal pa te dni nimam časa vihrati po gozdu. No, za darilo pa tale šopek, v prelepi ročno izdelani skodelici. Je lahko še kaj lepšega?






6 komentarjev:

  1. Krasne kurice :-)) Obe varianti sta mi zelo všeč!
    Tudi jaz sem danes dobila jurčke; oče je strasten gobar!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, vau, super darila si dobila :-) Poznam občutek, ko se mora nekaj zgoditi točno takrat in niti sekunde pozneje :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ptiček je res šponski! Vse najboljše;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse najboljše Helena... :). Čudovita darilca si delila z nami... Res so nekaj posebnega!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. vse naj naj darilca so pa čudovita!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ob tvojem prazniku ti želim vse lepo in veliko ustvarjalnih in osrečujočih trenutkov. Darilci sta resnično nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši