torek, 15. oktober 2013

Šivilja in škarjice

Čas me prehiteva po levi in desni. Samo poglejte moj napol razmetani blog, ki ga nimam časa dokončno urediti in videti je prav nemarno. Zato se opravičujem vsem, ki me spremljate in gledate tole zmešnjavo, ampak obljubim, da bo kmalu bolje.

Naredila sem eno šiviljsko, da se spet malo prištulim v izziv na Craftalnici.


Malo zmečkanega papirja z narisanimi krojnimi polami, malo lesenih poslikanih gumbov, košček šiviljskega metra, nekaj sukanca in škarje. Manjkata samo še igla in blago, to pa kdaj drugič.




17 komentarjev:

  1. Eh, ta čas! Meni vsak dan zmanjka par uric. In potem jih kradem pri spanju, zjutraj pa bentim, ko se oglasi budilka :-)
    Čudovito šiviljsko voščilnico si sestavila. Vse štima :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh kako je prisrčna! Gumbki lepo pašejo zraven. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Nič ne skrbi za zmešnjavo. Ta kreativni kaos nekako spada zraven ustvarjanja. Čestitka mi je zelo všeč...tudi zato, ker je tako kaotična. ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, zelo mi je všeč in res je čisto prava za šiviljo! Super si sestavila vse "modne" detajle.
    Hvala Ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je tvoja šiviljska voščilnica zelooo všeč, Helena. Super dodatke si uporabila in prekrasne barve!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako prikupno zmedena :)). Voščilnica mi je zelo všeč.
    Hvala, ker si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Helena, tale voščilnica je meni fantastična. Prava podoba nekega šiviljskega ustvarjalnega kotička. Res si super zlila ideje v neko všečno celoto.
    Tole o času tudi jaz zelo občutim, zato te razumem. Hvala pa ti, ker si vzameš čas za komentarje, vedno dobro denejo. Lepo te pozdravljam, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena, super izdelek si naredila!!! Prav obvladaš tak stil ustvarjanja:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Iiii, kako zanimiva voščilnica! Kot bi jo vzela iz kakšne pravljice. Zelo, zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita šiviljska voščilnica je nastala!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je. Prav res me je spomnila na Šiviljo in škarjice!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna voščilnica, prav nič na njej ne manjka, čudovita je! Kar vidim deklico Bogdanko, kako ukaže škarjicam naj razrežejo, pardon, urežejo blago.
    Hvala, da se igraš z nami, blog boš pa že enkrat poštimala :).
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Verjetno zgleda podobno, ko se šivilja spravi k delu :) Prikupno in simpatično.

    OdgovoriIzbriši
  14. ŠIVILJA IN ŠKARICE....ZELO LEPA!

    OdgovoriIzbriši
  15. Tudi meni je tale voščilnica krasna. Ravno prav vsega, všeč mi je ta navidezna naključna postavitev. Glede časa pa se mi zdi, da sva trenutno kar na istem :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Že dolgo me ni bilo naokrog, vidim da delaš tako lepe stvari, voščilnica je res čudovita! Enkrat se bomo morale dobiti pri meni in malo "pocraftati"
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši